suristoneground

Ja, jag är din om du vill ha en idot. Lägg din hand i min

Kategori: Allmänt

vad gör du på fritiden? Nae fan finns de ens ett ord som heter så... fri tid... egen tid? nae inte just nu, nu pumpas de bara på med jobb efter de andra. Hade nog världens värsta dag idag, långt ifrån bra.. Bara bajs på jobbet, tungt och BAJS
 
är så sjukt less på vården, de enda som håller kvar mig i det är vårdtagarna. Fina! fina... så fina!
 
Så de blev 7-16 idag, har slängt i mig nå att äta, ska vila en stund, sen hoppa iväg till gymme för att pumpa, idag är de hel kropp, med fokus på benen. Sen loftet, sen imorgon ska detta repiteras, fast heldag på hemmet. Kul 
 
Nej.
 
Mitt liv. 
 
Men jag älskar de, för de de är. För de kommer alltid vara något.. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: