suristoneground

Snart har jag lämnat staden, där jag bara ville bort

Kategori: Allmänt

Jobbar natt nu idag, och imorgon.. Vem vet om jag kommer orka. Får hinka kaffe och alvedon!!
Har ialla fall gjort morotssoppa, tänkte baka en kladdkaka. Men blev djävligt lat, köper en på ica iställe (Y) För de får man faktiskt göra när man inte vill leka Martha Stewart.
 
Körde på en otroligt fin smikning som heter "Hej kom och hjälp mig jag fastnade i solpudret" 
Men jag tycker den är snygg :3 .. Hoppas ni får en underbar kväll/natt och kommande dag. Puss o kram sötisar
 
When you say you love me,
Know I love you more
And when you say you need me,
Know I need you more
Boy I adore you
I adore you

Baby can you hear me
When I'm crying out for you
I'm scared oh so scared
But when you're near me
I feel like I'm standing with an army
Of men armed with weapons
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: