suristoneground

Tills döden skiljer oss åt

Kategori: Allmänt

Ja jag vet att jag tog bussen som jag slängde dig under, i samma båt tills döden skiljer oss åt 
 
Jag tror inte på himmlen eller helvettet, men om dom två finns så hamnar jag iallafall med mina vänner, vars de än må vara 

Idag har det gått bra, en gammal man drog i min tröja och sa "Den här flickan har en fin urigning" ni skulle ha sett minen på mig.. Iallafall så har jag sovit några timmar, de var behövligt. Om en timme blir de nattjobb två dagar irad. Känner att october blir jobba som fan alla pass jag kan få tag i. Sen i november jobbar jag mycket igen, sen sent november och början av december får bli chill perioder. Sen i januari då jävlar bränner vi av igen. Målet är att ha 30 000 före flytten, de tror jag att jag har. Ska försöka spara 10 000 varje månad. Kanske tillochmed har mer i april/mars då flytten blir av - förhoppningsvis.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: