suristoneground

Bon Voyage, you and I, come take me far away

Kategori: Allmänt

Dagen började skit med att en av gummorna på jobbet frågade "Men hjärtat har du gråttit, pojkarna ska inte göra så mot dig" I mitt huvud skratta jag en anning.. Hur kan en dement person träffa så rätt? Ja ingen vet.. Ju mer kaffe jag drack ju bättre gick de.. Sen efter jobbet stressade jag mig till ursviken hämt lillebror. Sen plattan i mattan och hem för att fixa mig.. Va så stressad jag glömde äta, kom på de när vi kom till förfesten.. Så tryckte en hel jävla chips påse typ för att inte de skullle slå huvue' dirr. Satt och myste med Razz och Adam, sen rulla vi vidare till nån randome fest och sen slutligen till ruljefs fest. Fixa biljetter och sen så festa vi lite och sen gulla med Broman så kom han o hämta oss.. Ute på krogen så ville Emma och Linda sätta sig ner och då insåg jag - fan heller - HÄR SKA DANSAS. SÅ min jakt på en dans kamrat börjades så runt runt gick jag, och fann Lönmördaden och Bane! Och ut på dansgolvet stussades jag ut - helt jävla taggad, BANE vilken stjärna - de finns verkligen fina killar ute där. Så himmla skönt att inte bli behandlad som trash.. Fick också en komentar som jag inte riktigt vet hur jag ska tolka den 
 
kille 1 - Är de där tjejen frå gymmet
kille 2 -*en nick* 
jag - VA?! vadå tjej från gymmet?!
 
Ruljef - Siri är en Diva, men vi gillar henne endå
 
BARABARA BERERERE BARARABARABAR EBERERE!!!!!!!
 
jag: Nästa år ska jag inte vara snygg, nästa år ska jag vara som du
 
En konstig man vid vårat bord.. Ja men vet som inte va mer jag ska skriva, de va som hela alltet. Ikväll middag med mys mormor och mys bror.. Sen skriva på boken. Har lite material att använda. Imorgon ännu en chill dag träffa nå kompisar eller nå och sen så ska jag nog bara vara - helt undebar
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: