suristoneground

För mitt liv med dig har blivit bättre

Kategori: Allmänt

Tro mig älskling de har blivit bättre
 
Idag har vi varit och käka frukost på ett litet cafe som var byggt och inte om rört sedan 70 talet, mysigt och lite halv slabbigt. Sedan rulla vi hem och bytte om för att sedan förlora oss igenom den stressiga amerikanska trafiken, ett aventyr haha! Vi lyckade till slut hitta till stranden där de blåste och de röda flaggorna var uppe och kalt som fan i vattnet vi rullade hem med musiken ut genom rutorna och trots allt bajs ett stort leende på våra läppar.
 
När vi kom hem så tog vi på oss andra kläder och hoppa iväg till Red Lobster, mysigt ... dyrt... och vi bestälde alldeles fel mat, men de gick ner.. Sedan ännu en sväng till Walmart och spedera 300.- kroner på godis till kompisar och familj!
 
Den bästa resan jag har haft.. och jag är rädd att lämna honom, för jag vet vem jag är när jag är med honom. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: