suristoneground

Brev hem

Kategori: Allmänt

Hej Mamma, jag har de bättre än jag väntade mig, tydligen kan inte jag ringa dig från min telefon.. tydligen något med nätet. Bästa tiden vid ungefär vid 6 hemma.

Idag har vi varit in på Neils jobb och träffat lite folk som han känner, även träffat Neils mamma och pappa, riktigt snälla!! Alla här är så trevliga! Sen for vi och shoppa i Mishawaka, sen blev vi inbjudna till att fara till hans kusin Rachel och hennes man Travis och deras barn - super söta. Påminner mig om Markus och Linné.

Efter middagen där så for vi till Walgreens - du vet det dära make up stället som du hitta i Los Angeles? Aaa där så vi fixa laktos tabletter åt mig och lite pop-corn så vi ska slå på en film på datorn och sen bara flyga iväg till drömmarnas land

Jag saknar dig mamma.. Jag älskar dig <3 Och jag tänker på er hela tiden ...

Hälsa Janne och Carle många kramar, ge en extra till Janne - saknar honom otroligt mkt.. Och om ni träffar mormor säg till henne att jag älskar henne och jag saknar henne också. Ska försöka få tag i Anna nu imorgon. God natt mamma jag älskar dig

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: