suristoneground

Welcome to the land of fame excess , am I gonna fit in?

Kategori: Allmänt

Skolan gick bra, har tuggat igenom lite på projektarbetet och känner att de börjar lida mot sitt slut. Kommer bli så skönt med körkortet och projektarbetet klart. Huvva så skönt. 
 
Efter skolan kom jag hem o ringde "My one and only" snacka med honom och vi snacka lite om lägenheten och konståknings klubbar i "South Bend".. Är så sjukt nervös och rädd över det, han vet ju de och försöker hjälpa men hur ska man kunna lämna sitt liv. Jag vill fara men de kommer vara så mycket jag kommer att sakna.. 
 
Nu ligger jag och överväger att äta lite och sen hoppa in och duscha.
 
De bli nog att duscha, orkade inte sminka mig imorse så ni får vänta tills imorgon. Ska försöka bli bättre på att ta bilder de gå ba inte helt enkelt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: