suristoneground

Kommer tillbaka när de tar slut

Kategori: Allmänt

Tja tja bloggen idag mår jag bra fast jag festade igår. vill önska min underbara vän Tim Marklund all lycka i stholm och hoppas på att de går bra! sen vill jag tacka alla som är från en helt annan liga igår trotts slutet på kvällen på kvällen 1312 
Idag har jag vara med värtens mest underbara vän lampan, vad skulle jag göra utan den ungjäveln!! är glad att han inte har flytta till Nacksta än men det kommer ske han är ju från en helt annan liga!!
 
/Tim 

Nu har jag äntligen vaknat till liv efter igår kvälls bravader. Kvällen började iallafall med att jag inte riktigt klarade körkortsfasen, jo lite iallafall. Ett jävla poäng ifrån godkänt!! Då ville jag bara skjuta skallen av mig. Fy fan.
 
Jävlar va kul vi hade, även fast de blev lite poliser inblandat. Tack alla mina vänner, jag insåg också att jag kanske inte bara kan dra iväg.. Alla min vänner, jag älskar er och ni betyder mer än va ni tror. 
 
Vill bara säga tack till alla som gjorde kvällen bättre. De pissiga avslutet, rundade av med ett åk i vitberget med Ogge, Tim och Jossan.. 
 
Kommer sakna Dig. Tack Beijlarn, kom hem snart <3
 
Tänkte att jag lägger upp bilder från festen lite sennare. Tog i allafall bakis käk med Timmie gubben. Så nu ligger vi och degar här hemma hos mig. Sen ikväll ska jag ringa pojken, saknar honom... 
 
Nae nu är de dags att avrunda, godnatt 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: