suristoneground

Adjö, Adjö, inte hejdå för all framtid

Kategori: Allmänt

God dag nu börjar de - seriös bloggning. Hm vi får se hur de slutar, ska försöka dra med kamera jäveln överallt jag går nu för tiden. Ligger i sängen efter att ha gjort klart mitt smink och hår. Kläderna vettefan hur de ska lösa sig får väll bli en säck över och hoppas att alla är för fulla för att märka något.. 
 
Ligger o smsar med pojken min. Känns så bra mellan oss. De va lite tjorvigt igår lite små snack som gjorde hela situationen lite värre, en lösning kom och vi löste de mesta. Alla par har ju upp o ned gångar. Bara jobba vidare och försöka göra de bättre. 
 
Nu ska jag ta tag i körkors teorin och tugga igenom fas c så jag någong gång får göra halken.. Då är de ju som bara reptitionen kvar inprinsip.. Hoppas jag. 
 
Ikväll iväg till gubbarna med gumman och festa. Sissta festen innan Bejlarn drar. Tack för minnena, tack, tack, tack. För att ni Tim och Tim ni gjorde mig till en bättre person.
 
av mitt hela hjärtaTack
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: