suristoneground

hemma

Kategori: Allmänt

Jag har inte mina favorit bokstaver just for tillfallet... for jag har inte ett svenskt keybord.. Gud vad jag saknar svenska.. svenska roda hus, mitt svenska hus ... som dock inte ar rott..
 
Att bara kunna slapna av for att du fattar allt, du kan alla gator, du vet vart alla bor, du kan alla oskrivna regler. 
Du behover inte koventera om kronor till dollar, gud vad jag saknar svensk valuta!
Hur vi kor.. Att man kan svanga hoger i ett rod ljus.. Jag vill sitta och kora, vaxla for tusan!!
Jag alskar att ata svensk mat, korv, kottbullar, you name it!
 
men samtidigt.. sa ar jag pa platsen som jag vill stanna pa.. For har har jag, Han. 
 
jag har manniskor som pratar non stop, precis som jag. Och nar jag skrattar sa skrattar de hogre an jag. Antligen hittar jag manniskor som ar lite mer som jag.. 
Jag ar vacker och alla ser pa mig som aldre och smart. 
 
Jag har ett walgreens som ar oppet dygnet runt och jag kan kopa alla mina favorit smink marken utan att behova bestalla och tanka pa tull. 
 
Mina favorit underklader och forever 21.. 
 
Men framfor allt, har far jag ga till sangs och fa ha hans armar omkring mig.. for brevid honom ar jag hemma, vart jag an ar.. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: