suristoneground

Som en elektrisk chock genom skelettet Lätta fingrar genom tyget på de kläder du valde

Kategori: Allmänt

för någon annans skull
 
Och varje gång du möter min blick
blir min värld en aning större
Varje gång du möter min blick
hör jag ditt hjärta ge mig blod

Varje gång du möter min blick
går en störning genom ljuset
Varje gång du möter min blick
så vet jag vem jag är



Varit och shoppa med världens finaste, och sen så käka vi middag och snacka om minnen och om de som ska bli minnen, så kul. Fattar bara inte hur de kunde bli som de blev i slutet. 
 
Varit och shoppa massa nya underkläder och byxor, får se om jag visar uppe de nya. Ska smyga och lägga bort lite grejer från rean på bikbok så de inte drar iväg, JAG SKA UT banne mig!! Och jag ska snygg ut! Hoppas mina nya smink grejor också hinner komma. Sen så måste jag beställa grejorna till projektarbetet urk... 
 
Varit ute o gått med Lampan fan va vi gick, ba skönt att man har träffa en person som man kan snacka med och de ba går så lätt.. Sen så när vi var hemma efter Å SÅ KORTA turen så ligger jag nu som en avdankad lodis i sängen och vill inte röra ett finger, är säker på att de blir mkt att göra på jobbet och sen träning. 
 
Tur de finns fler dagar i veckan, dags för sömn. Adjö 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: