suristoneground

Jag såg den dära jävla maskinen jackan, och jag stanna upp. Ville inte att han vände sig om, för jag visste att de inte va du..

Kategori: Allmänt

Ingenting dåligt kommer att hända, allting kommer att lösa sig, vi kommer att lösa det och allting kommer att vara underbart. Och vi kommer att ha det bästa för evigt som du någonsin kan tänka dig. Och känna dig känslan dagarna i ända, vara så underbara som vi är! 
Fysiska mil kvittar för mig, så länge vi finns för varandra så kommer allt att lösa sig att bli underbart! heart För vi är nog fan bäst! 
 
River upp ett sår som aldrig kommer att läka, hur jag än förtränger dig poppar du alltid upp 
Kommer du att tränka på mig när dom spelar våran låt? har du gått vidare, troligen.. Men varför skriver du alltid när jag har kommit över dig, får mig att hoppas att du ångrat dig? 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: