suristoneground

Varför ska jag ska kasta pärlor åt svin..

Kategori: Allmänt

Dagen på praktiken kunde inte ha gått sekigare, prova kläder och de slutade med att jag köpte en kavaj och halsband att ha i sthlm, bara 2 JÄVLA DAGAR KVAR!! Så himmla taggad, wiii!! Kommer bli fett kul. Imorgon sen är jag i huvudstatten. Träningen gick helt okey, och nu surrar de bara runt tankar i mitt huvud; Hur fan ska jag hålla på med konståkningen nu när jag blir äldre.. Kommer de finnas tid till de? Jag hoppas till gud iaf att de gör de.. Ne nu ska jag lägga ner och läsa lite körkorts teori. Godnatt fina ungar nu ska jag sova lämnar er att kolla på den ljuva bilden, och underbar musik. Natti natii 
 
Kära älskade magnus uggla, tack för att du är så underbar. Gjort många dagar, minnen till dina låtar de ska du veta. Tack Uggla. Jag blev mobbad för att jag gilla dig i 5:an men banne mig, barndomsidolen number ono. 1. Tack för du är den pappan jag aldrig hade, tack.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: