suristoneground

Det är inte fallet som definierar oss

Kategori: Allmänt

ÅHHHhhhhh vilken underbar dag!! < ser ni <<<< två utropstecken. Dagen har gått så underbart bra! Har fått ta ut tandställnings jäveln. Och jag känner mig lite som en helt ny människa! Helt underbart! Så va som den skiten nästan klar, har en stål sken i munnen på insidan men den  ska nog ut snart den också! 
 
Idag har jag varit tidigt uppe, vakna vid 7 för att dra till tandisläkaren, sen så for jag till skolan och börja med projektarbetet, de har börjat rulla igång nu så ska väll ta mig tid att skriva en loggbok också... HUVVA, men de måste göras. Har också hunnit va på körskolan, och träning, och övningsköra. Jaa livet är lite lätt stressigt men de ska de vara värt i slutet! 
 
En underbar dag, och ska förstöra den med lite läx läsning ;)
 
OCH SHITT KOLLA I BREVLÅDAN NYSS - KLÄNINGEN HAR KOMMIT... OTROLIGTMÅNGA EGO PICS KOMMER IMORGON
 
PUSS
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: