suristoneground

Ingen sa att det skulle vara enkelt

Kategori: Allmänt

Jag älskade dig, i över 2 år. Jag ångrar inte en enda grej vi har gjort. Dumma som smarta.

Alla av dom händelserna är minnen nu.

Jag kommer alltid att älska dig, du var min. Du var min enda.

Men när man bråkar som vi gjorde.

Så gjorde jag valet. Jag gjorde valet att ta slut på det hela. För dig. För mig.

Jag gjorde det för ingen ska må som vi gjorde. Ingen ska få höra orden vi sa till varandra. För sånna ord ska man inte säga till den man älskar.

Jag gav inte up. Jag vet att du tror det.

Jag vet att det fanns en tid för dig och mig. Den finns inte kvar längre.

Du är inte den du var, och jag är inte den jag var.

Och jag säger förlåt för all skit jag gav dig.

Vi fick inte varandra i detta liv.

Så jag hoppas att jag lever många liv till. Och att jag kanske hittar dig i nån av dom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: