suristoneground

And when I see you, There is no hate. Just a smile, I know pathetic when I see it

Kategori: Allmänt

Jag ser tjejer som bara är 14 år gammla, dom fottar och bloggar. Pratar om killar och fnittrar om små saker... Det är synd för att när dom fyller 15 kommer en att få kille, den andra avundsjuk och sensam står hon själv. De börjar bråka om problem som hände på fest. De kommer att bli vänner. Sennare kommer den ena att sluta spela fotboll och sen när hon fyller 16 så börjar hon röka. Den andra ger sitt hjärta till en kille som förstörde henne. Dom gråter tillsammans. Dom lovar att aldrig skiljas. Börjar köra bil. Båda tar hål i naveln och en i ögonbrynet. En sen kväll går dom igenom stan i gryningen efter en natt dom aldrig kommer glömma. Dom glider ifrån varandra när dom är 17.
Dom träffas när dom är 19 och säger:

Kunde inte jag ha väntat, vi skulle ha varit barn ... när vi var barn.

Det jag vill säga till er är ... att om jag kunde snacka med mig när jag var 14 skulle jag säga; Chilla, ta det lungt. Gå och ha pyjamas party, våga ha på dig rosa och skratta, leka och spela. För i slutet så är du bara barn en gång  livet, börja inte för tidigt än du behöver.

Siris visdomsord

Kommentarer


Kommentera inlägget här: