suristoneground

Sweetheart, When The Sunlight's On Your Face I Hope That Faith Can Have its Way Today

Kategori: Allmänt

Goodmorning!! Fy fan va trött jag är, vaknade vid typ 7 och var helt jävla pigg! Och nån timme sennare så är de som jag har gått in i kylskåpet. Inte okay.. Iallafall idag får jag lön, ska visa vad jag kommer att köpa ;) Har lite grejer jag har spanat in.. Hm vi får se! Gymkortet ska jag iallafall köpa! Och kanske spara typ 150:- Så jag klarar mig tills jag får studiebidraget osv.. Eh he' löser sig!

Ska knarka lite ipren och ta lite frukost och sen så är jag iväg för att veta mina betyg! om våra jätte braiga lärare har gett oss dom.. man vet aldrig!!

Ikväll ska jag bara göra mig mentalt taggad på midsommar, blir en mys kväll med familjen tror jag haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: