suristoneground

So done whit wishing you were still here

Kategori: Allmänt

Go' kväll mina damer och herrar så idag har man jobbat, hade typ kul. Läste mycket körkorts teori idag. De gick riktigt bra med de faktiskt :)

Sen så for jag på stan och sprätta min lön.. De gick fort att sprätta den, om jag säger så.. Just nu tror jag att jag skippar stats, fan får ju inte ens göra nå plus att alla kompisar kommer att vara i öltälten och där får inte en bebis som jag vara!

Ne de blir att hänga hemma eller så är man hemma hos någon mysig person som bor i stan [:

Iallafall ville visa snygg ringen jag köpte idag!! Fan den va värd sina 50:-

ignorera mitt ansikte . tack och godnatt ... Ja de blev inget gymkort... köper de när jag får studie.. OKAY?!

älskar ny ringen yaaay!!

Kommentarer

  • Anonym säger:


    Svar: tack!
    Siri

    2012-06-22 | 02:33:31

Kommentera inlägget här: