suristoneground

När världen ler och du ler tillbaka

Kategori: Allmänt

Satt uppe med Josse och Tanya tills kl 5 på morgonen bara snacka.. Känns så overkligt att hon är här nu, har saknat henne som fan. 
 
De blev piss väder seriöst och jag hade hoppas på 23 grader och stek sol, fan heller. Så dissa emelie<3 sorry vi steker när de blir sol och så ska vi dra o bada nakna! WIHO
 
Men idag blev ju som den blev, blir att improvisera hela dagen haha Men en grej vet jag..
Kvällen är alltid ung, and so AM I
 
Tiden går och den sätter sina spår, Jag älskar dig finaste lillebror. Jag skriker för att du ska lystna, Jag petar för att du ska bli tuff, jag motiverar för jag vill se dig uppnå dina mål. 

För när du mår som bäst, så är jag som stoltast. 

Och när du känner dig förlorad och borta, så har du alltid mig. 

大好きだよ、相棒 ♥

Kommentarer

  • emelie säger:

    haha det låter som en bra ide! ;)

    Svar: good! <3
    Siri

    2012-06-29 | 08:29:50

Kommentera inlägget här: