suristoneground

Där eller här det spelar ingen roll, för du kan alltid komma hem

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan kom just hem från luleå efter några timmar shopping och några kronor fattigare, ska också iväg på ica ikväll och hämta ut min kläning! Sen så ska jag få mine betygs pengar också.. Blir nog att spendera dom till stats och sen tror jag att jag sparar tatueringen till i Juli iställe.. För då får jag nämligen lön, nice, nice! 
 
Fattar inte att allt typ handlar om pengar just nu.. Är så less på de liksom. Sånt är livet.
Tanya kommer iallafall till mig ikväll samt Josse! Så ikväll blir de en riktig tjejkväll! Massa skit snack och ord bajs på menyn! Sen på onsdag så blir de att hoppas på sol och kanske att jag drar iväg till Byske till Emelie. Beror på vädret. Annars deppar jag med Tanya - HA! Nu är du fast med mig moahaha... 
 
Eh dags att käka nå sen blir de att städa så att inte Tanya kommer in och dör av alla kläder och skräp. 
 
PEACE
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: