suristoneground

Jag sa att jag älskade dig, du sa att vi pratar sen. Nu fyller du 18 och vi har inte prata på över 1 månad. Jag saknar min kompis. De som förvånar mig, är att du saknar ju inte mig.

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit i sitges, en liten gay stad i spanien... Jo jag sa gay. Bög. Homsexuell. Ja mamma vill inte att jag ska bli bortgift, haha. 
 
Staden/byn vet inte riktigt vad de är men den är fin, och de är mysigt här. har badat med lite fiskar och gay paren. 
 
Jag och mamma for efter vi hade varit på stranden och shoppa lite, köpte en parfym och en jätte fin tröja med som en kjedja och knyt i ryggen... skit snygg!! 
 
Just nu sitter jag dock o bara myser brevid vågerna... med mina jävla melon
 
godnatt 
 
vill hem till dig nu <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: