suristoneground

Primers numero 2 - Urban Decay eyeshadow primer potion

Kategori: Smink

Smyger din ögonskugga sakta under dagen in i kanten mitt på ögonen? Blir din ögonskugga utan pigment när den läggs på ditt ögonlock? Du kan behöva en primer, det primers gör är helt enkelt - förbereder för ögonskugga. Den kan ibland vara täkande, vilket betyder att den kan ha en liten hytonad färg på den. Och ibland kan den bara suga! Så jag tänkte gå igenom några och så kan du kanske hitta lite lättare i djungeln.





Urban Decay eyeshadow primer potion
UB är ett amerikanskt baserat märke men har sina produkter lite här och var och om du vill beställa något därifrån tycker jag att du försöker att handla från en Engelsk hemsida. Därför vet jag inte rktigt hur mkt den kommer att kosta i slutändan med frakt osv. Den jag har kom med en pallet (urban decay naked) och är ett prov. Men skulle satsa på ca 160 kronor.



Prdukten har fått en ny design som gör att man får ut mer produkt. plus att de finns massor av olika videos på youtube hur man får ut det mesta av sin ub primer potion. Men samma problem som på elfs primer är att den har riktigt dålig konstruktion med den lilla skumgummi grejen... ush hatar dem. Jag gillar Ubs mer än elf, för jag tycker att den håller längre, ca 8 -9 timmar. Och den gör mina ögonskuggor starkare i färg. Samt att den blandas riktigt lätt in i hyn, jag tycker att den är en anning lättare i konsistansen än elfs primern. Den här håller ungetfär hela dagen från ca 8 på morgonen till middags, men om man sportar har den också en tendens att smyga iväg ....

**** 4 av 5 *Den fick en ny design vilket gör det lättare att få ut produkten * blandas ut lätt i hyn * Håller längre * Ger starkare färg på ögonskuggerna.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: