suristoneground

And you'll never understand; That I missed you, I adored you, I loved you, I worshiped you. Your were family

Kategori: Allmänt

Hur kan någoting bli ingeting ... Jag saknar er. Ni vet vilka ni är. Jag är ledsen att de inte är vi längre. Att alla dom dagarna inte kommer bli några fler. Att vi mer eller mindre gled ifrån varandra. Förlåt mig om jag sa något till dig som gjorde att ditt hjärta bröts. just nu är Jag ledsen för att jag hatar dig ibland. Jag är ledsen för att jag älskar dig ibland. Men mest är jag ledsen för att ni inte märker att jag saknar er. Och att jag visste att i slutet när vi stod där, att de skulle bli de sissta. Att vi ska hej då, gick därifån för att aldrig gå tillbaka ...igen .

Calleth You, Cometh I  - that's how it is

Kommentarer


Kommentera inlägget här: