suristoneground

Världens bästa 18 års fest

Kategori: Allmänt

Jaa kvällen börjar med förfest hos mig, okey hos grannen och sen så drar vi oss mot Allstar, de va riktigt kul där! Dansa lite som i dirty dancin haha, vi dare ut till big smajl, sen so proma vi hem för att däcka.. Ändrade planer vi vänder och drar till Atop till efterfest. Går mot atorp och spräcker mina cheap monday jeans.. hahaha aja de var de värt xD men va fan ska jag ha på mig ikväll är frågan!!! De löser sig. vill bara tacka lampan som städa- mamma älskar dig nu! bonus poäng! 
 
Aja ikväll vet jag inte riktigt var de bär av, troligtvis hem till lampan chilla där, måste hoppas in i dushen efter typ 3 timmar i ishallen. Kul att jag har typ hängt med honom hela dagen haha. Aja är man ung och dum måste man vara de! 
 
Kommer aldrig glömma dom här dagarna.. De är så underbart att vara 18 - tack gode gud för att jag blev 18 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: