suristoneground

Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går. Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går.

Kategori: Allmänt

Låt denna dag bara fly förbi mina ögon, låt de bli fredag!! Jag har äntligen löst allt med lovan.. känns underbart att ha tillbaka min bästa vän, och jag vill inte glömma de jag har gjort, för utav allt ont så kommer någoting bra i slutet. 
 
Men egentligen så vill jag bara att du ska höra av dig, säga att de ska ordna sig, och att vi kan fixa de.. Eller egentligen vill jag bara ha kontakt med dig för jag vill inte släppa dig, inte än..
Men jag vet att det bästa för dig är att låta dig gå. Vi är så unga och dumma, tur vi lär oss av alla misstag. 
 
Ne nu får man sluta lipa och på med skridskorna har gjort en ny cd till ishallen, så nu ska dom små få sig en omgång. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: