suristoneground

Har tappat kraft och luft förlorat allt mitt förnuft för att kunna förstå att det lär aldrig bli vi två

Kategori: Allmänt

De har inte gått en dag utan att jag tänker på dig, sen du sluta svara lika snabbt, du börja vara med andra.. 


Om de inte är på platsen som vi träffades på
Så är de maskinen som spelar på min ipod
Om jag byter låt så ser jag att du är inloggad på fb
fb, eller en uppdatering om hur bra du mår
När jag byter låter låt och dom spelar magnus uggla
Jävla magnus
De kommer kräva mer än bara 15 supar för att glömma dig
Eller när jag springer in i en kompis som frågar om vem jag var med på statts..
Om någon pratar om södra sverige 
eller p12:or
Jag vet att allt händer av en orsak, och jag ångrar ingeting
Jag saknar bara dig, alla sms, jag hoppas fortfarande att när de plingar att de är du
När jag bara drog med bussen
En 6 timmar sennare och 7:a och jag var din, ända tills morgonen
Jag kommer aldrig deppa, men de är svårt
Du va fin, du kommer vara fin 
Du är inte min att få 
Och jag önskar att allt du vill ha i livet du ska få
 
Godnatt stora trygga vargen
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: