suristoneground

Four hands and then away ...

Kategori: Allmänt

Helt sjukt att imorgon, äntligen så blir jag vuxen. Ja jag blir inte vuxen, men jag är på god väg. Men jag inser att folk som jämt varit brevid min sida inte kommer att vara där.
 
One night to be confused
One night to speed up truth We had a promise paid Four hands and then away ...
Both under influence We had a divine sense To know what to say Mind is a razor blade
 
Jag saknar dig min första kärlek, att vakna upp brevid dig och se in i dina ögon, dom dagarna är inte mina att ha länge, de är dags att vända blad
 
Jag komer att se dig varge dag i skolan, om 2 veckor så kommer vi att ses. Du kommer att kolla bort och mitt hjärta kommer att brytas. Att vi gav upp all våran vänskap, varför sa du inte bara att du älskade mig också och vi kunde ha försökt. Du ba slängde bort mig
 
Du, du är den värsta av dom alla, och du ska vara den av alla som jag ska kunna lita på. Du är den jag hatar, men jag älskar dig. Jag kommer vänta på att du ska ringa imorgon. Jag vill att du ska kunna min födelsedag, men jag antar att de är för mycket att begära. Du är så låg på jorden, du säger massa saker som inte är sanna. Du får mig att förlåta allt du gör. Han har tagit bättre hand om mig, en vad du någonsing har försökt att göra, och du är den som jag ska kalla pappa. Hur kan du leva med dig själv? När du själv blev lämnad, hur kan du då ge upp dina  egna?
 
Älskade, älskade.. Hur jag önskar att vi kunde bli som förr, bara gå tillbaka i tiden när vi stod utanför kyrkan och jag kunde säga, förlåt för allt jag kommer att göra, men jag är inte ensam skyldig, hålla om dig och säga att jag älskar dig och att om du någonsin måde dåligt att aldrig vända dig till de som tog en av våra. Men där satt du, och när jag fick höra, att du hade suttit där, bland dom. Då sjönk du så jävulskt i mina ögon..
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: