suristoneground

Ett hjärta kan bara gå sönder ett antal gånger innan de slutar att lita helt.

Kategori: Allmänt

Du satt ribban högt, så högt jag vet inte hur någon ska hoppa högre. Du var bäst, ingen kommer överträffa dig. Du. Hahaha förlåt men vad är du för patetisk person? Så jävla fåfäng, ignorant. Men ändå så är jag så jävla glad att jag träffa dig, för du lärde mig - hur en riktigt idot var. Och som sagt du var bara någon i mängden, någon som höll mig sysellsatt.  Du ja du måste ju ha varit den värsta av dom alla. Hur kunde du göre det mot henne, jag trodde aldrig att en person som dig kunde sjunka så lågt, och värst av allt så drog du med mig ner till den nivån. Och du, tack för den tid jag fick med dig, trodde att de skulle funka, för de var menat att funka. Du valde att släppa mig efter att du sa att du skulle kämpa, fick mig att kämpa, dröma och tro igen. Jag var dum och ignorant. Och sen när du hörde av dig till mig, så trode jag att du hade åntrat dig.. Men jag hoppas att du hittar någon som känner de jag kände för dig, för du förtjänar att blir älskad av någon med hela hjärtat.
 
Nu letar jag inte efter någon. För när du slutar leta, så hittar du den person som letar efter just dig. 
Just nu ska de handla om mig, jag ska skapa minnen, mitt liv. Inte planera barn och hus. Jag ska leva livet. Resa. Plugga. Älska mina vänner, och aldrig glömma dom.
 
 
 Kände den kalla höst vinden under jackan idag när jag gick till jobbet. Idag började skolan om. Den sista dagen av sommaren var igår. Jag måste bara säga att hela den här sommaren har varit.. perfekt! Underbart galen, impulsiv och härligt romantisk! Den här sommaren har jag mått så jävla dåligt, men jag är glad att jag mådde skit, för de gjorde mig starkare. Och varje dag har jag lärt mig nå, och jag skulle inte byta de mot nå i världen. 
 
Tack för allt, alla idioter, dom underbara personerna, dom impulsiva grejerna som kommer bli otroliga historier... 
Nästa sommar.. så gör vi de om igen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: