suristoneground

And my heart starts to beat and my lungs starts breathing and the voice in my head starts screaming, I'm alive

Kategori: Smink

Aco self tanning lotion (brun utan sol): 150 ml för ca 95:- på apoteket

Började med att peela och raka mina ben. Sen tog jag en body lotion och smörjde in mina ben, lät det sjunka in i ca 50 min. Sen vidare till acos brun utan sol, okay det första jag trode var att den skulle vara färgad men nej, så det var skit svårt att veta vart man skulle ha de... Men jag kleta på det, och sen låt jag de torka in i ca en timme. Sen hoppa jag in i sängen och somna, på morgonen hade jag varit på grekland! Mina ben har ALDRIG varit så bruna. 
Jag hann aplicera över båda bena och sen gå in på toan och skölja av händerna.

förpackning: En helt vanlig tub som jag tycker inte var nå prblem egentligen. Du kunda välja hur mkt du ville ha själv. Inte som om den skulle ha haft en pump.

Betyget blev en 4/5

+ Mycket brun utan sol för pengarna
- creamen är inte brun så man ser inte riktigt vart man har smörjt och var man har gjort de

Köpa igen? Yepp


peelat och rakat ben


dagen efter när jag vakna, var jag brun och vacker ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: