suristoneground

Har bestämt mig för att sy min klänning

Kategori: HALLOWEEN

de slog mig för nån dag sen att de var snart halloween! vilket betyder -EN KVÄLL ATT VARA HELT GALEN, med andra ord leka med massor av smink och vara helt crazy med resten av klädseln! Så den här halloweenen kommer blir jag extra glad för jag som är en make up fanatiker samt en host host" kläd designer" kan ju göra allt ;) moahahah



Iallafall nu så har jag mestämt tyg osv för min skapelse också någorlunda hur den ska se ut. Klippt ut mönstret de är bara att prova mönstret och sen fixa och dona med tyget, har inte riktigt bestämt vilka jag ska ha .... Ja ja de ornar sig!



Har också bestämt mitt smink och hår, de är brara några viktiga detaljer kvar!
 kan någon gissa vad jag ska vara? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: