suristoneground

En liten nörd med jätte stora .... bågar?

Kategori: Allmänt

Medans emma letar "gulliga cupcake formar" så ligger jag här i sängen med en enorm skål med popcorn, men också enorma skavsår på fötterna efter mina "ursnyga" kängor som jag har lidit med idag, kommer ju vara JÄTTE KUL att sätta ner fötterna i skirdskorna nu - nUt. Aja får väll googla på världens bästa kur för skavsåriga fötter!! Sen ikväll ska jag dra mot Emzorr för att se "Inte utan min dotter" kommer nog vara skit bra ... eller skit dålig, hoppas på de första men man kan ju inte bestämma ödet. Oh justja sverige har de dummaste ungarna i världen har jag lärt mig, kanske ska bidra till de och börja plugga, som den lilla nörd jag är?


Haha vilket sött litet nörd face de där! <3
Älskar också min sarkasm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: