suristoneground

Umeå Fashion Week

Kategori: Allmänt

I fredags åkte vi med klassen till Umeå, till deras fashion week, vilket var riktigt roligt, fick se olika modevisningar och en hårshow de känndes lite anorlunda med såå himmla kul vi hade, tror de roligaste vi hade var nog på bussen hem när trött humorn kicka igång. Men ska sluta babbla och visa lite bilder på hela dagen hehe <3


pigga flickor kl 6 på morgonen


Anlänt i umeå ca 8 då vi fick lyssna på moderådet och de snacka om lite tränder som kommer att komma och som har varit och uppbygnad och lite möjligt


ett stop på max oj mena McDonalds sen lite tid till att shopppppppaa


emmas nya balkläning


jaaa jag åt allt ... plus en till tallrik hehehe <3 Kina mat jumm - betalt av skolan moahahhahaha. ja jag äter era skattepengar jum


Modevisning från märket svala tror jag de var skit snygga kläder faktiskt


de snyggaste byxorna!! vill ha - ge mig



sen hade vi även tid att shopa och en till liten modevisning som jag glömde fota på, samt middag på max och mer shopping. Handla dock bara en tröja och en liten present åt tobbe.


sen var de en hårshow och jag fick en mysig liten goodiebag fylld med shampo typ hahah och ett läppbalsam hehe






här har vi en till hårmoddel hon är min favorit <3
här är vi även på g hem kl 8 var väll hemma kl 10 och somna vid 1 hehe vakna kl 12 dagen efter haha wops!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: