suristoneground

Practice makes perfect, silver skates ....

Kategori: Allmänt

Mac cosmetics kommer ut med deras nya kolektion om typ en månad kan någon gissa om jag kommer handla,
Kan ju bara säga såhär deras tema kommer att vara: IS och KONSTÅKNING liksom mitt favo smink märke och mitt liv tillsamans i ett! Kan de bli bättre - nej, tror ni om lönen kommer att gå dit .... hm... Ska spara till en semester har lagt undan i en spargris jag vet jätte löjligt, men de var så tror de eller ej jag klara att samla ihop pengar förr. Och jag var så stolt! Sheit att tiden kan gå så fort...  När jag gick i 6:an och hade gått ca 1/2 år på konståkningen så började jag spara och efter 5 - 6 månader köpte jag min första

konståknings väska.



den väskan har jag burit till en hel del ispass, många skoldagar och till England.

 




Mac Pain pot: Let's Skate

Kommentarer


Kommentera inlägget här: