suristoneground

And I don't know what to say it's a twist of fate

Kategori: Allmänt

Har haft samma låt hela dagen på huvudet ... de går inte att få ut den haha. Har haft massa lektioner sen var jag tvungen att dra datorn (även skridskoväskan) hela vägen till skolan. Sen efter skolan tog jag bussen till skellhell och åkte skriller... Hållar på bli less att jag har ett halft varv kvar på den hära jäkla axeln. Nästa träning. Så jävlar. (hoppas vi kör axel) Ska klara de. innan jag dör iallafall .. haha vad skriver jag egentligen ... Vet inte har som inte haft lust att skriva ba helt almänt.

Har snacka med Alle att han ska fixa min blogg design så om jag har tur kanske ni får se nå snyggare än en pissig vit blogg. LOL.


Vill åka utomlands som bara den! Planerar i mitt huvud vilken affär jag ska börja på i london... men då blire inga nya grejor före london. Ska hålla mig nu.

Fan.

Ska göra de! Som Nike (copy right lag)

LET'S DO IT!!!




godnatt alla skidskoprinssesor, nördar och mina underbara nattuglor <3

you make the world go round

Kommentarer


Kommentera inlägget här: