suristoneground

Kinda understand the feeling of beeing dumped but not dumped

Kategori: Allmänt

Tobb3:an jobbar natt+dag och ja jag har ingeting för mig. Dom som rädda min natt var robia och fanny tack gummer <3 förlåt för att jag var emo <3
Jag vet inte vad jag ska göra känns som jag blivit dumpad men inte riktigt. Som ett fett jävla långdistans. Förstår mamma som måste vara ifrån Janne typ 4 veckor i stöten.
de är som dom säger om man gör slut med någon efter en lång tid så får man ändra om sitt liv till singel.
Kanske de jag ska göra, typ börja göra allt de där som jag gjorde när jag var singel. Typ ... inte ragga, men typ måla, pysla, något? Jag kan ju inte bara sitta o vänta... då blir man ju galen.
trhew sickness and in health, for bad and for worse

trhew ailians and horror movies

och x antal myggbett ... så ska du vet att jag älskar bara dig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: