suristoneground

och när kommer sommaren ...?

Kategori: Allmänt

hade träning igår och nu snart börjar de rulla ut till show ska skaffa de sista grejorna innan "the day". Och igår skoja min tränare om att de inte skulle bli någon show och jag såg på ett av konståknings barnens face --> D:
och sen när hon sa att de bara var ett skämt så blev de --> :D 
Konståknings barn citat:
konståknings barn: "jag går aldrig på sånt dära jueee!"
jag: " vill du vet en sak? ;) "
konståknings barn: JAA :D
jag: " jag ska få en bebis! ;)"
konståknings barn: "skaduuuu?!"
jag: " jajamen"
konståknings barn: :D
jag: " APRIL APRIL!!!!"
( tyckte de va ganska roligt ;) )

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Men okej, när jag sa det blev dom sura och sa "Men ååååh! Ska inte du träna oss?" :(

    2011-04-02 | 14:09:21
    Bloggadress: http://anqii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: