suristoneground

den enda personen som tagit upp min tanke kraft 24/7

Kategori: Allmänt

elva månader känndes som en vecka <3

 










Toppar och dalar, jag gav dig mitt hjärta
Bara rakt ut, det är min dåliga vana
För det blir så ibland, jag vet
Det tar tid och jag tror jag vet
Vad vi gjorde för fel
Passionerat men okontrollerat, ha - idioter
Tänka tillbaka, bara minnas konsekvent
På den stunden vi hade, tankar, (ditt eget, din lukt i din nacke)???
Pussar och skratten, sista gången
Kommer funka, måste funka
Nånstans där så finns vår plats

Den enda personen som tagit upp min tankekraft 24/7
Baby - Sau Daji, som en brasse sagt
Och jag trodde jag borde va trygg
Vi gör det tillsammans, och hon har min rygg

Och det vet jag typ inte ens idag, det gick för fort, vi vände blad
Från ett sånt förhållande tar det lång tid att tända av
Som bästa vänner som har tagit det till nästa level
Där vi bara hopppades, men fick se vad som händer

Skulle bara vilja krypa ner i sängen
Och säga, säga förlåt för det blev som det blev

Och det går ut över min bästa vän
Jag älskar dig, så vi kanske, kanske, kanske syns igen
. . ...

För han var bäst, försök att överträffa det, ja
För han var bäst, men kommer aldrig mer tillbaks
För han flyger iväg som ett pappersflygplan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: