suristoneground

Dont stop ....

Kategori: Allmänt

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Massor .... Men bara en som är den rätta! 

Vad tycker du om kärlek? svårt

När kramade du någon sist? imorse med tobbe :]

Saknar du någon speciell person?
Njaa typ ..

Har du svårt för att bli kär? nee

Är du singel? nej

När fick du senast en komplimang? haha imorse ;)

---

Varit medvetslös: Ne, hoppas inte det 

Hånglat med nån riktigt ful: emm .... njaa inte riktigt

Hånglat med fler än 50 pers: Nej

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Yes

Gjort något riktigt dumt? Ja!

Gjort något du verkligen ångrar? jajamen!

Åkt ambulans? Nej.

Gjort nåt olagligt? ehh aaa

Fått din mamma att gråta? joo, men som hon inte har fått mig att gråta

Slagit ner någon?
Nej

Skämts över dina föräldrar? Haha JAAAA

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja

Tar du droger? NEIII

Dricker du? nej egentligen inte

Vilka kläder sover du i? olika beroende på humör

Vad hatar du verkligen? människor som inte förstår

Är du ensam nu? Nej, min mor vakar över mig

Vill du gifta dig? Jao men inte snart!

Vill du ha barn? Jaa någon dag :)

--- 

Sov i din säng jag o tobbe 

Såg dig gråta? Tobias eller Josse

Fick dig att gråta? otrohet

Du delade en dricka med?  vet ej, delar inte dricka med folk D:???

Du gick på bio med? tobbe

Skällde på dig? vet inte, mamma, pappa typ

Sa någonting till dig och vad var det? "vi höres" - Mimmi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: