suristoneground

oh yeahh how does it feel?

Kategori: Allmänt

- du slår mig

- du snackade skit om mig

- du snackar skit om MINA kompisar med mig

- du snackar skit om min kille

- du säger HELA tiden att jag är fet - here's a new flash - JAG gillar min kropp, och om du inte gillar den - synd för dig!

-du tar mina saker, och då är det inte allt i världen, MEN NÄR JAG tar saker från dig dåå jävlar är de ett helvete

- vill du veta varför ingen vill bråka med dig?! för ingen orkar, de är bara du som vill starta bråk


________________________________________________________________
Och du undrar varför jag inte vill vara med dig? humm ... de gör jag också

Älskar dig - men fan vad du gör det svårt!





På g till skolan nu andra dagen i gymnasiet - whihoo (; drar kanske till pappa ikväll får se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: