suristoneground

I woke up and it had all been a dream

Kategori: Allmänt

drömde om min pappa. Om att jag var 5 och fick sitta i hans knä, synd att den drömmen inte kommer att upplevas.

Idag tog jag en ledig dag från jobbet bestämde mig för att bli frisk före jag börjar jobba igen. Just nu är tobbe på jobbet och jag är hemma i hans mammas lägenhet och väntar sen så ska vi fira mig och sen så ska vi vara med killarna, efter att klockan har blivit någe med 11 så ska vi ta bussen hem och sova hemma hos mig. Och då imorgon ska jag tillbaka tilljobbet samt så ska jag också gå och söka JOBB PÅ ICA!

kan ni tänka mig på ica?

?????

Kommentarer

  • killertulipanen säger:

    haha de kmr ha milslånga köer när du står i kassan för alla vill handla hos dig ;)

    2010-08-11 | 21:23:34

Kommentera inlägget här: