suristoneground

Men det är nånting ikväll Som får mig att tro att vi kan gå Genom eld Bara för kväll

Kategori: Allmänt

Sliten krigare skriver: Varit på stan med fanny, drog hem och sa hej då till systern min.. Kan knappt tro att hon är hemma nu.. de känns som att hon ska vara där uppe och snart klampar hon in och ska prata med mig eller tagga mig att sola med henne imorgon, hoppas att du följer med till barcelona!! Du måste!
 
Idag har varit lite konstig.. Orkar inte med vissa av mina så kallade vänner 
Jag sa att jag älskade dig. Och du ba släng en dörr i mitt ansikte och du sa; Vi pratar sen
 
att älska någon.. är att älska i regn och sol. Och om du inte ens klarar av de här dropparna som faller, så tror jag inte att jag vill ha dig runt om mig när de åskar. 
 
Kvällen spenderade jag med en riktigt vän, Robia .. älskade älskade vän..
 
Imorgon bär de av till luleå.. känns skönt som fan, att få dra iväg ett tag och göra de jag var född till att göra, och ju mer man ramlar på ansiktet ju hårdare haka får man .. ju tuffare blir man.. ju mindre ont gör de.. och i slutet är du så stark att ingen kan krossa dig.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: