suristoneground

mer kurvig ... mer sexy?

Kategori: Allmänt

jag ser lite repris på vakna med the voice, som jag tyvärr inte ser på morgonen... tror jag ska streama dem online nu.

ANYWAY så läste dom lite om kissie och allt de där om hennes jävla barnmat, liksom hon älskar och provisera fine låt henne då. Men man jag kan inte börja att undra och fundera - jag skulle inte villa att hon va idol till MINA döttrar. 

Sen så säger en kille som "program ledare" att han sett en englesk dokumentär där kvinnor fick välja den "kropstyp" de ville ha allt från pinsmal til lite störe osv. Då hade nästan alla kvinnor valt pinnsmal men männen valde de som hade lite kurvig och kött på bennen. 

Så de är vi kvinnor som sätter krav på oss ... :/ 

 se videon här 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: